środa, 30 października 2013

30.10.2013r

Powoli zbliżamy się do końca kolejnego okresu rozliczeniowego na koniec miesiąca. W październiku inwestowałem bardzo ostrożnie obawiając się jesiennej korekty. Nic takiego nie nastąpiło a wręcz indeksy na GPW poszły ostro do przodu. Czas na podsumowanie w kolejnych postach.
Niskie zaangażowanie w akcje sprawiło, że najprawdopodobniej będzie wynik słabszy od tego jaki pokażą wskaźniki WIG i WIG20 ale jeszcze mamy jeden dzień sesji giełdowej jutro.

Zamknąłem swoje udziały na TAURON z minimalnym zyskiem i jako taki nie będę go uwzględniał w rozliczeniu.
Na Kopexie bariera na poziomie 12,00 okazała się nie do przejścia (o czym wspominałem we wcześniejszych postach). Pierwszy pakiet był oddawany po 11,80, jednak przy braku przebicia bardzo ciężkiej bariery na 12,00PLN swój ostatni 5 procentowy udział na tej spółce zamknąłem po 11,60. Oczywiście po ustabilizowaniu się kursu powrócę ponownie do tego papieru, gdyż jak na razie jego kurs porusza się w kanale który będziemy mogli sobie wyznaczyć sami.Sprzedaż drugiego pakietu dała zysk 11,54% w stosunku do ceny zakupu. Po tej transakcji pozbyłem się chwilowo papierów Kopex z PORTFELA.

W PORTFELU pozostają nadal z 5% udziałem akcje nieźle wyglądających Ciech i Bakallland, nieciekawie (w pobliżu SL) akcje Agroton i akcje GTC dla których poziom 8,40 okazał się także barierą nie do przejścia ale w tym przypadku nie wykluczam pozbycia sie papieru w najbliższej przyszłości i ponownego jego nabycia po korekcie ceny (podobnie jak Kopexu).

Jak widać portfel ilościowo bardzo mały, teraz raptem 20% jego wartości. Rozliczenie miesięczne w najbliższych dniach i kolejne zakupy o których niewątpliwie będę informował na bieżąco.

Najbliższe dni to czas na refleksje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz