czwartek, 3 października 2013

03.10.2013r

Sesja trwa ale juz teraz harce na kilku moich papierach skutkowały zamknięciem pozycji.

Ciech zakup tego papieru w okolicach 24,00 i zamiarem przetrzymania w okolice 26,00 zgodnie z kanałem w jakim te ceny sie poruszają. Dzisiaj przy blisko 10% wzroście osiągnęliśmy pułap 26,60. Tak silny wzrost jak i pochlebne rekomendacje spowodowały, że zamknąłem połowę pozycji na tym papierze. Kolejny pakiet pozbędę się w późniejszym terminie. Tym samym zmniejszyłem udział w Ciechu do 5% wartości Portfela.W stosunku do ceny zakupu zamknąłem pozycję na +10,74%

Bakalland ten papier doszedł w okolice pierwszej poważnej bariery podażowej 2,30. Dość łatwą ją sforsował przy ponad 10% wzroście kursu na sesji. Kolejna bardzo ważna bariera cenowa to okolice 2,80. Podobnie jednak jak w przypadku spółki Ciech zamykam połowę pozycji na tym papierze, tym samym zmniejszając udział do 5% w Portfelu. Zamknąłem pozycje po 2,35 co dało +33,52% w stosunku do pierwszego pakietu jaki zakupiłem we wrześniu po 1,76.Pozostał jeszcze drugi pakiet po 1,97.

Słabo prezentują się papiery CI Games które do tego wszystkiego ugrzęzły w okolicach 16,00 przy niskich obrotach. Jeszcze poobserwuję ten papier ale nie wykluczam w najbliższych dniach pozbyć się go ze stratą. Pozostałe papiery z Portfela jeszcze dość daleko od swoich wsparć i oporów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz