poniedziałek, 4 stycznia 2021

4 styczeń 2021 roku

 Jeszcze nie podliczyłem całego 2020 roku, na dobre nie zasiadłem w fotelu inwestycyjny a już dokonałem kilku transakcji, głównie sprzedaży. I co ciekawe, każda inaczej argumentowana.

Z PORTFELA AKCJI ubyło połowę udziałów Polimexu po 4,50. Po szalonym wzroście w ciągu kilku dni szkoda byłoby "stracić" blisko 100% zysku. Niestety nie mam planów ile i jak długo przetrzymać pozostałe akcje, na razie zadowalam się bardzo godziwym zyskiem. We wcześniejszych postach wyznaczyłem sobie zakres wzrostu Zamet do 0,93/0,94 PLN, jednak uznałem, że poziom 0,88 PLN jest wystarczająco zadowalający i skonsumowałem blisko 10% zysk.

Z PORTFELA Obligacji pozbyłem się ECH0721 po 99,80% nominału. Oprocentowanie 3,18 powoduje, że rentowność przy takiej cenie raczej już wiele nie wzrośnie. Tak więc mam mały pakiecik na zakupy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz