środa, 6 kwietnia 2016

Marzec 2016

Styczeń był fatalny dla posiadaczy akcji. Kolejny okres dwumiesięczny luty – marzec przyniósł dość silne odreagowanie tych spadków na GPW. Moim zdaniem to tylko przystanek przed ponownym spadkiem kursów akcji i tej wersji się trzymam. Skutkiem tego minimalny wzrost wartości PORTFELA w stosunku do głównych wskaźników giełdy. Po 3 miesiącach rynek jes przede mną ale zobaczymy jak to będzie na koniec roku i w kolejnych miesiącach. Wydaje mi się, że nasi politycy cos jeszcze wymyślą ściągając giełdę w dół, osobiście spodziewam się kolejnego (mam nadzieję) że ostatniego obniżenia rattingu, ze wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi. Pocieszające jest dla mnie to, że spokojnie i do przodu realizuję swoją strategię a niniejszy blog niewątpliwie mi w tym pomaga. Po blisko 2,5 rocznym prowadzeniu bloga WIG w okolicach zera, WIG 20 minus 16% a mój PORTFEL ponad 10% na plusie.
Powoli nabieram ochoty na zakupy, ale jeszcze troszkę wstrzemięźliwości jest wskazane. Nie da się ukryć, że już wiele spółek jest w pobliżu silnych wsparć ale póki kurz nie opadnie to lepiej trzymać gotówkę i przeczekać to wszystko. Moim zdaniem czeka nas jeszcze jedna fala spadkowa i wtedy na krwawicy innych przystąpię do zakupów. Jak na razie typuję sobie potencjalne spółki do nabycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz