piątek, 5 stycznia 2024

PORTFEL OBLIGACJI grudzień 2023 roku

 

Ten rok dla PORTFELA OBLIGACJI był fantastyczny. Zysk ponad 21% to ponad 3,5 krotnie więcej niż inflacja. Oczywiście w dużej części taki wynik dało odreagowanie spadków z roku poprzedniego ale to nie nasz problem. Mnie cieszy naprawdę kilka udanych transakcji i oczywiście pełna spłacalność spółek w których obligacje zainwestowałem. Jeszcze rok temu doścignięcie inflacji wydawało się realne, może na przestrzeni 5-7 lat i tak też zakładałem. Nawet w najśmielszych snach nie przewidywałem, że dogonienie inflacji i odrobienie strat z 2022r nastąpi tak szybko. Dalej będę inwestował w obligacje korporacyjne i mam nadzieję, że ponownie powalczymy z inflacją, chociaż oczywiście już nie w tak spektakularny sposób jak miało to miejsce w 2023 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz