poniedziałek, 17 stycznia 2022

17 styczeń 2022 rok

 Zgodnie z tym co sobie założyłem wcześniej, satysfakcjonowałaby mnie cena 1,30 na MEDAPP. Ale skoro dzisiaj tak pięknie rosło, to postanowiłem przetrzymać dłużej, zakładając jednak, że 1,50 tak z marszu kurs nie przebije. Tak więc ostatni pakiet MEDAPP został oddany po 1,46 PLN. 

W to miejsce zakupiłem na dłuższe przetrzymanie akcje Kogeneracji po 28,00 PLN. Na początek mały pakiet, zobaczymy jak to się rozwinie. Wg. mnie jesteśmy na wsparciu a wzrosty w okolice 40 PLN nie zdziwiłyby mnie. Wskaźnikowo rewelacyjnie ale kto to wie.

Przyglądam się też akcjom Boryszew i z NC akcjom Synerga. Ta ostatnia to raczej na krótko ale jak na razie na przyglądaniu kończy się, ale kto wie, może zagrywka na wsparcie będzie dobra w tym przypadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz