wtorek, 15 grudnia 2020

15 grudnia 2020 roku

 Do PORTFELA Obligacji zakupiłem za 5% papiery CCC0621 Spółki CCC za 97% nominału. Daje to wysoką rentowność ponad 6% w skali roku ale pomimo, że spółka solidna i na akcjach nie widać nic złego to jednak w dobie pandemii mocno podatnej na restrykcje. Faktem też jest, że dzisiaj po stronie podaży ktoś chciał oddawać te papiery i mam nadzieję, że to tylko spekulacja. Dzisiaj oddałem papiery PCR1023 po 102,90% nominału obligacje PCC Rokita, ale jak tylko nadarzy się okazja, to będę próbował odkupić po niższej cenie, pakiet którejś z serii tej chyba najsolidniejszej Spółki na rynku obligacji.

PORTFEL Akcji będę zasilał nowymi emisjami. Z dwóch ofert jakie ma mój Dom Maklerski wyżej, na różnego rodzaju forach, oceniane są akcje Answear niż Dadelo. Ja zapisuję się na obie i chociaż tak spektakularnego wejścia jak Allegro trudno się spodziewać, to spróbować warto. Akcje Allegro, chociaż dały zarobić 100% wkładu, nie były uwzględniane na tym blogu. Te nowe emisje kupuje po 5% w przypadku Dadelo i 5-10% Answear. Niestety ich wejście do obiegu może złożyć się z korektą na GPW ale mam nadzieje, że nie będą to chybione decyzje, gdyż nie zamierzam trzymać ich zbyt długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz