środa, 25 czerwca 2014

25 czerwiec 2014r

Cormay juz wczoraj naruszył wyznaczoną linię wsparcia na 6,40. Niestety nie zamknąłem pozycji licząc na..... no właśnie sam nie wiem na co. Nie twierdzę, że papier nie wróci ponownie ponad linie oporu, ja jednak dzisiaj pożegnałem się z tymi akcjami na otwarciu sesji po 6,33, godząc się ze stratą 1,71% w stosunku do ceny z początku czerwca i 7,32% w stosunku do ceny zakupu.
Niestety drugi raz "sparzyłem" się na tym papierze i chyba powinienem sobie dać z nim spokój na dłuższy czas.
Klimat może i nie sprzyja zakupom ale na celownik wchodzi Mostalwar zgodnie z tym co pisałem kilka dni temu. Zakup w okolicach 5,20 czysto spekulacyjny z potencjalnym wzrostem w okolice 6,00 PLN. Taki plan a zobaczymy jak z realizacją w ciągu najbliższych dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz