środa, 28 maja 2014

28 maj 2014

Zgodnie z zapisami z poprzednich dni pozbyłem się akcji Ciech po 31,85. Papier nie wygląda źle i spróbuje go odkupić w okolicach 30,00PLN. Taka zagrywka na kursie poruszającym się w kanale. Do tej pory kilka razy sie udało, mam nadzieję, że taki trend będzie jeszcze utrzymany. W stosunku do 01.05.2014 minimalnie niżej, jednak w stosunku do ceny zakupu (24,02) dało zysk 32,60%.
Cormay w przypadku tego papieru niestety jestem blisko ustawienia SL. Będę śledził papier w najbliższych dniach i nie wykluczam pozbycia się go z PORTFELA.

Eurocash "liznął" cenę pierwszego oporu w okolicach 44,50, zobaczymy jak zachowa się kurs podczas (mam nadzieję) kolejnego ataku. Moim założeniem jest przetrzymać go do 52,00 ale nie wykluczam oddania połowy swoich zasobów właśnie w okolicach pierwszych oporów. Colian i GTC blisko wyznaczonych oporów co może przełożyć się na pozbycie się ich z PORTFELA w najbliższych dniach.

Z "ciekawszych" wykresów warto przyjrzeć się papierom Mostostal Warszawa. Zakup na dłuższą metę wydaje się dość ciekawy. Cena akcji Rafako jest już w okolicach wyznaczonych kilka dni temu jako poziomu zakupowego, jeżeli cena 5,00 miałaby "pęknąć" to 4,60 jest juz poziomem bardzo istotnym dla ceny akcji tej spółki. Mam nadzieję, że ceny mi nie uciekną i zakupię ten papier w najbliższych dniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz