poniedziałek, 2 maja 2016

Kwiecień 2016



Styczeń był fatalny dla posiadaczy akcji. Kolejny okres dwumiesięczny luty – marzec przyniósł dość silne odreagowanie tych spadków na GPW. Kwiecień to ponowne spadki, głównie na WIG-20.
Nadal podtrzymuję sceptyczne podejście do akcji a w kwietniu nawet i te resztki (m.in EUROCASH) które posiadam zostały w pewnej części uszczuplone. Po 4 miesiącach rynek jest nieznacznie przede mną ale zobaczymy jak to będzie na koniec roku i w kolejnych miesiącach. Wydaje mi się, że nasi politycy coś jeszcze wymyślą ściągając giełdę w dół, osobiście spodziewam się kolejnego (mam nadzieję) że ostatniego obniżenia rattingu, ze wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi. Pocieszające jest dla mnie to, że spokojnie i do przodu realizuję swoją strategię a niniejszy blog niewątpliwie mi w tym pomaga. Po blisko 2,5 rocznym prowadzeniu bloga WIG strata 2%, WIG 20 minus 20% a mój PORTFEL ponad 10% na plusie i spokojnie przy niewielkim zaangażowaniu do przodu.
Powoli nabieram ochoty na zakupy, ale jeszcze troszkę wstrzemięźliwości jest wskazane. Moim zdaniem czeka nas jeszcze jedna fala spadkowa i wtedy na krwawicy innych przystąpię do zakupów. Jak na razie typuję sobie potencjalne spółki do nabycia. Teoretycznie i jak pokazuje historia maj nie jest dobrym miesiącem dla inwestorów, ale co dzisiaj jest dobre dla kogo to ja też nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz