czwartek, 16 października 2014

16 Październik 2014r



Synthos po wyjściu dołem poniżej bardzo silnego wsparcia na poziomie 4,35-4,40 nie pozostawiał raczej złudzeń na kierunek w którym kurs spółki się uda. Przeczekałem jeszcze jedną sesję w nadziei na powrót do kanału ale jak to bywa w takim przypadku nadzieja była tylko nadzieją. Pozbyłem się papieru po 4,22. Jeżeli okolice 4,00 nie powstrzymają spadków to na dość długo zakup tego papieru będziemy odłożyć do lamusa. Na tym papierze od momentu zakupu poniosłem stratę 6,22%.

ABCDATA kurs na granicy SL i wygląda na to, że w najbliższych dniach pożegnam się z tym papierem. Jeżeli kurs nie wróci ponad 3,70 lub co gorsza będzie spadać to pozbywam się tego papieru w najbliższych dniach. Tak jak pisałem wcześniej być może ponowny zakup na wsparciu w okolicach 3,40.

Ogólnie sytuacja na GPW nie wygląda zbyt różowo dla posiadaczy akcji, ale ponoć im więcej „krwi” tym więcej trzeba kupować. Ja osobiście przeczekuje te zawirowania troszkę jakby z boku. Z drugiej strony do poziomów które wyznaczyłem sobie jako poziomy zakupów WIG-u 20 brakuje już niecałe 100 i może się okazać, że na większe zakupy będę wybierał się już w przyszłym tygodniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz